Just because everything's changing doesn't mean it's never been this way before

skidorna idag var inte alls så farlig som väntat. trodde vi skulle tralla omkring i ett spår hela lektionen men icket! det enda som inte var fullt lika kul var att det snöade och blåste en hel del. men vi överlevde det med. har kännt mig halv hängig ända sedan jag kom hem från skolan idag. ont i huvet, trött som jag vet inte vad och lite små förkyld. känns inte alltför lovande. det vore drygt att bli sjuk nu så hoppas det inte blir värre än såhär.
Nu äre bara tre ynka skoldagar och två prov att kämpa sig igenom, sedan är det dags för det efterlängtade sportlovet! sitter verkligen inte helt fel med lov nu kan jag lova! inget planerat ännu utan ska bara ta det lungt och ta det som det kommer. så loven ska vara tycker jaag! hade tänkt slänga in en bild innan jag klickar iväg detta inlägg, men hittade ingen kul som jag inet redan lagt upp så det får räcka såhär idag. så jag säger bara tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0