Cause it's nine in the afternoon

Ett misslyckat bowlingförsök, två brottningsmatcher, chill hemma hos micke och en hel del promenad var ungefär vad gårkvällen bjöd på. inte vad som hade planerats riktigt men vart bra det med. det drygaste var dock den ca 50 min långa promenaden hem.. är faktiskt lite skönt ibland att få sig en liten promenix på kvällskvisten/natten sådär ibland men igår var det bara drygt och kändes jätte långt. tur iaf att jag hade linn att prata i telefon med annars hade det nog varit ganska mycket värre måste jag säga. justnu sitter jag och tänker på allt plugg jag hade att göra detta lov som jag inte har gjort en bråkdel av ens. tråkigt nog får man inte riktigt vara ledig på loven helt heller men detär väll bara att bita ihop i guess. sitter också och försöker komma på hur jag ska kunna ladda in bilderna från min telefon till min kära dator (lättare sagt än gjort). vore trevligt med lite bilder men det får väll bli en annan gång det. nu ska jag se om jag kommer igång med lite skrivande om medeltiden sen ska jag se om jag tar mig ut något idag. hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0