I used to think that the day would never come

morsning i korsningen, eller goder afton kanske låter mer passande?
nu äre minsann inte länge kvar till lovet. två dagar av skola bara. idag och imorgon är inte ens vanliga dagar utan mest bara något dom hittat på för att hålla oss i skolan medans det är utvecklingssamtal och uppsamlingsdagar. imorgon har jag både utvecklingssamtal och tid hos tandläkare, känns lite sådär men det blir nog bra. torsdagen tror jag också kommer bli ganska chill, även fast jag har två tal då.. men sen ärdet lov så känner endå hoppet för en gångs skull. nu måste jag skriva lite mer på min svenska inlämning som inte alls är klar så vi får höras mer imorgon eller liknande. tackochhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0