All you need is love

har inte hänt så speciellt mycket sen sist så har därför inte haft så mycket att skriva om. har legat sjuk en vecka men nu är det bättre och nu har jag även börjat jobba. får en lien mjukstart då första veckan bara är fyra dagar, inte helt fel! Idag efter jobbet åkte jag ner på stan där jag träffade på herr öhman och även em en liten liten stund. jordgubbar bodylotion inköptes och fyndade även en tröja på monkis rea. tummen upp! imorgon blir somsagt sista dagen på jobbet för denna vecka och efter det ska jag träffa sofia! det ser jag fram emot. på fredag är det midsommar också inga spikade planer då än så länge men det brukar alltid lösa sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

herr öhman lät gay

2010-06-25 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0