2 juni

tjoheejsan i stugorna.

vet att jag suger på att uppdatera här nuför tiden men jag har i stort sett glömt bort att jag har en blogg. och så har jag pluggat en hel det faktiskt tro det eller ej! vi har haft så sjukt mycket nu på slutet men nu är det inte mycket kvar mina vänner. ett prov, en redovisning och endast eeeeen vecka kvar till det efterlängtade sommarlovet. helt sjukt. vart tog denhär terminen vägen igentligen?? aja jag klagar verkligen inte iaf.

idag har jag varit "ledig"  vilket jag även är imorgon. riktigt skönt måste jag säga även om denna dag till störst del bara har bestått av nk pluggande haha! snart är det helg också och då blir det konfaåterträff/partey. det blir nog trevligt, ska bli kul att träffa allt trevligt folk igen!

nu ska jag kolla lite oc sen sova tror jag. ni får ha det så bra alla ni som orkar kolla in här varje dag även fast inget skrivs. haha puss

Kommentarer
Postat av: viktoria

Vad äre för redovisning i sam egentligen?

Eller vad har ni gjort? Har inte varit där på ett tag;P

2010-06-03 @ 00:36:54
URL: http://replayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0