Don't stop believin

helgen har varit bra men känns som den har varit alldeles för kort. fredagskvällen spenderades på filt i en park med två fina flickor och lite målande av fina teckningar osv. igårkväll var jag på bio med tre pojkar och en emelie och såg eclipse. riktigt bra var den! då är det bara att tagga nästa film också då som jag personligen nog tycker är den bästa boken. men det är väll ett tag innan den kommer ut chansar jag på.

imorgon blir det tillbaka till jobbet igen. hoppas att denna vecka går lika fort som helgen så att även jag är ledig seen. nu ska jag städa och hosta vidare så vi höres en annan gång. heeejjs! 


en sådan underbart fin teckning fick linn av mig i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0