You steal my heart, and you take my breath away.

jaha så var första dagen på denna vecka avklarad, första dagen i februari lika så! seeg har den varit, precis som måndagar brukar vara dock! justnu borde jag egentligen sitta och hårdplugga religion eftersom att jag har prov på onsdag och kan i princip ingeting alls! men är lite svårt att göra det när min inte har någon ork alls, så som vanligt skjuter jag upp pluggandet till sista kvällen haha! har även matteprov denna vecka, det känns grymt taggat, eeeller kanske inte. men bara att göra det bästa av situationen. matten är ju endå på fredag också så det känns ganska så lugnt.  har bara två lektioner imorgon och ett fett hål som iprincip är hela dagen. engelska och idrott står på schemat men får se hur det blir på idrotten för min del med tanke på min fot som fortfarande inte är helt bra igen. kanske inte bästa idén att börja springa omkring på den jag vet inte. aja den som lever får se hur det blir med det.
nu ska jag iaf försöka att få liiite religion bortgjord iaf så jag säger nog hejdå till er för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0