What's the point?

gårkvällen vart lyckad tycker jag även om jag aldrig frysit så mycket i hela mitt liv.
en sak jag inte rekomenderar är att gå från mariehem(?) till sandbacka när det är -20 ute. det är inte helt ok!! större delen av gårkvällen spenderades  hos micke med han em och pojkarna. det var iaf mycket trevligt. kom hem vid tre tiden då vart det bara att packa ner sig under täcken och filtar i sängen eftersom att jag fortfarande frös somfan då. somsagt inte helt ok! vart en ordentlig sovmorgon idag, eller inte igentligen kanske men för att vara mig. har gjort klart engelska arbetet nu iaf så det är bara att tagga att göra geografin nu, tjoho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0