valentine's day

jag har failat med min plan att blogga minst en gång per dag. det känns inte bra men jag han inte blogga ngt igår tyvärr för jag var borta i stort sett hela dagen haha! först  var jag med linn på staden i typ en halvtimme kanske sen vandrade vi till maxi där vi var större delen av dagen. sedan vart det bara hem och äta och ut igen ungefär. på kvällen träffade jag linn emelie och några av pojkarna. vart först chill på subway sedan en promenad till qvist där det vart snaggning av hår. kan lägga in bilder senare om jag får in dom på datorn dvs.
nu sitter jag hos mormor som nuförtiden har internet, lite coolt, men vi ska typ hem igen nu! alla hjärtans dag idag iaf, känner mig inte speciellt kärleksfull men det kanske kommer haha! ikväll ska jag iaf till obbola och spendera natten med flickor från klassen. tror det blir awsome! men nu måste jag springa, kanske hinner skriva mer senare vi får se!
hadet bra mina måånga läsare och ha en fin allahjärtans dag! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0