someday you will be loved

nu är jag glad, loggade nyss in på schoolsoft och såg att johnny hade lagt ut matteprovet och håll i hatten, JAG FICK VG! fan vad skönt det känns att få mer än g- på matten för en gångs skull. känns fult att säga men det gjorde fan min kväll ärligt! nästan iaf. idag känner jag mig fan duktig, har fått ovanligt "mycket" gjort haha. satt med engelska tidigare och håller nu på än em gång med lite samhälls. ska läsa igenom antekningarna jag fick av linn nu sen tror jag att det får räcka för ikväll. idag han jag träffa sofia ett tag med, trevligt trevligt! blir nog kanske att träffa henne imorgon med, vilket ses fram emot! nä nu måste jag plugga så hejjsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0