Allting var ju enklare då, men ingenting kan bli var det var

har igentligen inget speciellt att skriva igentligen, denna snöiga söndag har vart lika ohändelserik som söndagar brukar vara. hade hoppats på fint väder för var sugen på att gå ut och vandra en sväng men kändes inte aalltför taggat längre när man kollar ut genon fönstret. helt sjukt vad mkt snö det är ute nu igentligen. tog typ dubbelt så lång tid att plumsa hem igår från sanda pga all snö. okej inte riktigt men kändes nästan som så. vart livrädd igår när jag vandrade vid skolgatan. helt plötsligt sliter någon/några upp en balkongdörr på bottenvåningen och börjar skrika precis när jag går förbi. kan tänka mig att det var kul för dom men haha kan lova att det inte var lika kul för mig som gick där helt ensam. nu sitter jag och håller på med lite kommunikation. tro det eller ej linn! haha nämen nu ska jag sluta skriva massa ointressant helatiden bara. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0