somebody get me through this nightmare

jag är less. less på allt igentligen. allt och alla. okej det kanske är lite att ta i men justnu känns det som så. en annan sak som jag är less på är skolan. orkar inte att vi har två stora skrivuppgifter plus samhälls prov som ska vara klara inom en snar framtid. som om det inte räcker med allt annat? nej tydligen inte så lätt ska det inte då vara.
idag har jag gjort inget alls, försökt få lite samhälls plugg bortgjort men inte alltför lätt när jag glömde boken i skåpet på skolan. stabilt sara! hade planer för kvällen trodde jag, fast dom blev inte av så det får bli en annan dag det istället. tråkigt men så kan det gå! nu ligger jag i soffan iaf och har svårt att hålla ögonen öppna om jag ska vara helt ärlig. får kanske lov att satsa på en tidig kväll ikväll men känner jag migsjälv rätt så kommerjag hinna bli pigg innan jag är redo för sängen. aja vi får seee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0