Is anybody out there, who's cold and incomplete, inside?

hejsan! helg ännu en dag närmare nu då. tordagen har varit rätt lugn endå solen lyste också vilket alltid bidrar till ett bättre humör för mig iaf! efter skolan trampade jag och linn hem till mig. vi fick för oss att göra en "krya på dig" teckning till micke som gått och brytit handleden, krya på dig maajk eller vad man ska säga! Han verkade då bli riktigt glad när vi kom med den och lite annat grejs. var nydligen och hämtade min cykel också som har varit på lagning ett tag. nu är vi inte lika cykel-lösa längre, känns skönt! en annan sak som känns betydligt mycket skönare är att det är bara 2½ vecka med vanliga skoldagar kvar nu innan sommarlovet!!!!!!!! när man hör det blir man såhär glad <---------------------------------------------->

ärligt en månad och några dagar kvar nu, sen blir det hejdå haga och grundskolan, och hej minerva gymnasiet. är typ bara roliga saker kvar att se fram emot nu också, temaveckan, balen och allt sånt bara massa chillsaker. vi har ju typ gjort bort alla "plugga till" prov också såå!

där vill jag vara igen! att det ska vara sommar och vaaarmt vore iaf trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0