you're all I want, You're all I need

goddagens! denna helgs väder har varit uunderbart, typ över 25 grader i skuggan båda dagarna och stekande sol, det är inte helt fel? gårdagen spenderades med linn tore och emelie på mariehemsängarna där vi låg och stekte som många andra, sjukt varmt vart det kan jag lova. vi träffade även på jazze nathalie rasmus och kim sen kom även micke och hans kompis ett tag på slutet.  idag har jag varit ute på en liten promenad med mallanbrallan, det var trevligt fakitkst inte ofta vi "gör sånt" eller vad man ska säga. gick och köpte glass i mina klack-skor som jag försöker gå in, vilket inte var smart fick typ skavsår lite halvt, jeei säger jag bara! (not). näämen har varit med bästa micke ikväll också, mycket trevligt somalltid!

imorgon börjar temaveckan också, får sovmorgon till nio varje dag inte helt fyskam! dokumentera vad dom andra grupperna har försig ska jag vara sysselsatt med, haha vi får väll se vad som dokumenteras eller ngt!





avslutar med den hetaste av dom alla!

haha soo long mina vänner!  (bilderna är linns btw ^^)

Kommentarer
Postat av: mums

Linn är the girl!

har hon blogg.....

2009-06-02 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0