smile like you mean it

godkväll alla glada, var ju som sagt med vännerna i tores stuga nu ihelgen vilket var mkt trevligt. även fast jag hade tagit med mig kameran så glömde jag bort att ta bilder men kan kanske tigga till mig lite av linn eller emelie senare! hann även med att färga håret mitt där borta, tanken var att det skulle bli mörkbrunt men slutade med typ svart. vart inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag är rätt nöjd iaf! :)

sportlovets första dag har jag spenderat hemma seg som jag vet inte vad. men det är skönt det med ibland, speciellt när man inte sovit sådär superbra dagarna innan! vad som händer imorgon är oklart men det lär väll visa sig som jag brukar säga..
hadet fint kraam

Kommentarer
Postat av: sofia

haha!

2009-03-05 @ 18:42:00
URL: http://linasofiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0