You tell me that you need me Then you go and cut me down

tjohlahopp tjolahej, midsommarskvällen (om man kan säga så!?) spenderades först med att vandra omkring och söka nått ställe som var öppet men typ alltig var stängt förutom typ nattöppet haha. slutade iaf med att jag micke och qvist åkte till han och kollade på fiilm. igår var typ världens tråkigaste dag framtills nångång på kvällen då jag först satt och pratade med linni en långstund, det enda tråkiga med det samtalet var att hon sa att hon inte kommer hem idag utan om en eller två veckor, det gilalr vi inte! senare på kvällen åkte jag och sofia för att "våldgästa" pojkarnas lan hemma hos micke haha! nää detta var ett fett ovärt inlägg känner jag haha! hmm vadmer ska jag skriva. oklart vad som händer idag blir kanske en lökarkväll fårse inget annat planerat än så länge iaf.


Kommentarer
Postat av: sofia

haha men om dutar bort den kanske du ångrar dig (a)

2009-06-23 @ 16:27:40
URL: http://linasofiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0