These thoughts run through my head Over and over

yoo alla glada. hade sjukt ovärt skoldag idag om jag ska vara ärlig, som typ alla nuför tiden men, eller okej vi städade ju skåpen, klassrummet osv så lite nytta gjorde vi ju iaf. fick se på årsfilmen också men nått mer gjorde vi inte slutade vid sådär 10 tiden vilket var rätt härligt!
 
sen är det ju baaalen ikväll också!! känns som det var typ nyss man gick om pratade om den och det var typ mer än en månad kvar men nu är det ikväll helt plötsligt haha. börjar bli ganska så taggad nu också känner jag. ska kanske chilla iväg till em och göra mig redo lite senare också, det blir säkert bra! oklart dock vad som händer efter balen hehe? menmen lär väll visa sig eller ngt! suger dock att linn inte kommer att vara med ikväll men hon har det säkert nog så härligt där hon ligger och steker på kreta? aja ni får höra med någon annan dag kameran åker nog med ikväll också så då får ni se några bilder kanske,
ha en trevligt kväll, det kommer jag med största säkerhet att ha iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0