i'll be there for you through it all

hallåhallå där, så var temaveckans första dag avklarad. har ju dokumentering av temaveckan som min "uppgift"  och jag håller på att göra en film med micke och qvist. idag har vi inte gjort så värst mycket utan satt och gjorde typ ingeting hela förmiddagen fast vid tolv trampade vi iväg till träningsverkstaden och filmade en grupp somvar där och hade något pass. vi fick sluta vid två tiden ocksåm vilket vi kommer göra typ varje dag denna vecka (häärligt). har hunnit ner en sväng på staden med min moder idag också, köpte bland annat örhängen och ett armband som jag ska ha på balen, som förövrigt är om en vecka (!), och en mycket välbehövlig hud/ansiktskräm om någon var intresserad av det haha.
näämen det var allt för idag tror jag, ni får hadet bra godnatt eller ngt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0