And all I wanted was to make it last..

hejsanhoppsan, har ni haft en bra helg?
var ju somsagt med lite folk i fredags kväll och en våldgästning hos amanda slutade med att vi allihopa utom nicke stannade kvar där och sov över. hade mycket trevligt, vi såg bla på film och satt och pratade en hel del också! Igårkväll vandrade jag em och micke bort till haga/sandbacka för att träffa på lite fler av boysen och sedan gå hem till nicke och kolla på film. Forgetting Sarah Marshall såg vi iallafall, den var väl sådär måste jag säga. om man ska sammanfatta det har jag haft en mycket trevlig helg men jag har saknat våran kära linni som har varit borta i sundsvall hos fadern sin. men får ju träffa henne igen imorgon så ;D

idag måste jag sätta mig och plugga jävel till provet om första världskriget som vi ska ha imorgon. våran so lärare kan ta sig någonstans som går och sätter prov på en måndag, blä på henne! ska också ta och städa bort julen vilket jag inte har orkat göra tidigare. borde även ta och städa rummet i guess men det får bli en annan dag!

här får ni en finfin bild på en linn från i höstas också :*

Kommentarer
Postat av: Spänn

hahah bilden

2009-01-18 @ 19:20:54
URL: http://spinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0