What happens next?

sa ju att jag skulle skriva lite mer idag så då får jag väll ta och göra det också! Fredags kvällen var mkt trevligt! Vi "firade" tore som fyllde år dagen innan. Vi tjejer gjorde en fin tårta till han där det stod lakii! Igårkväll var vi allihopa hemma hos andreas och hade lite alla hjärtans dag mys eller vad man ska säga. Gjorde varma mackor, spelade lite guitar hero och såg på film/liite melodifestivalen.. Större delen av folket höll även på att få ut varandra i snön medans jag låg och var ytterst nära på att somna hehe, sov inte jätte bra natten innan kan jag lova.. Bilder från helgen kommer senare!!

ikväll blir det ut på en promenad vart vet jag inte men det lär visa sig, nu ska jag gå och göra pizza för den som ville veta det.. hadet fint kram (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0