We're burning down the highway skyline On the back of a hurricane that started turningWhen you were young

hejhopp, verkar vara lite bättre väder idag igen även fast det är rätt molnigt ute idag med men ingen snö än så länge iaf! håller på att göra mig klar lite smått för jag ska ner på staden med linni en sväng. har endel saker som jag borde inhandla men vi får se vad pengarna räcker till idag. har kommit på att det är fredag idag vilket betyder att det tråkigt nog inte är mkt kvar av lovet. men som tur är är det inte många "riktiga" skoldagar kvar nu utan en massa lediga dagar, temavecka osv! men än är helgen kvar av detta påsklov och jag kan säga att jag taggar vad som är planerat om det nu blir av (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0