ill never let nothing get in the way

vädret idag är iinte fullt lika härligt som det var i helgen utan idag är det regn och måln och skit. inte speciellt varmt heller men sånt är livet. skönt att ha so redovisningen bortgjord nu iaf, gick väll rätt bra lät det som på ylva också. kan säga att jag är glad att jag inte han med att göra bort den muntliga delen i spanka nationella idag, det hade gått skit isf, men jag och rasmus ska köra första på onsdag istället och förhoppningsvis kommer det gå någolunda då men det lär väll visa sig.

slutade 11.25 idag, inte helt fel! vart staden en snabbis med linni. hittade inget kul men provade en klänning som var rätt så fin iaf. nä nu måste jag gå och tjaffsa lite med spanskan en snabbis innan jag ska vara med micke! skirver kanske mer sen ikväll om jag hinner/orkar, hadet bra sålänge!
'
strandpromenaden i lördags var det väll? faktiskt rikigt mysigt att vandra där när det är fintväder dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0