"mensbra"

Idag har jag spenderat dagen med pauline, trevligt somalltid!
Vi började dagen med att springa omkring lite i stan bland allt folk som var där, och det var många kan jag lova.
Jag hade tänkt ta med kameran och ta lite fina bilder men duktig som jag är glömde jag den så det vart inte så
denna gång. Sen gick vi iallafall och hyrde en film som vi åkte hem till mig och såg.
Bring it on - All or nothing vart det. Det var en rätt bra film faktist, välgigt lättittad..
Får se vad som händer resten av kvällen men jag tor det bara blir att ta det lite lungt.  Nu ska jag gå och
fortsätta läsa Breaking dawn (sista boken i Twillight serien). Det är verkligen en serie som jag rekomenderar
sjukt bra är dom alliopa! 
Ha en bra lördagskväll pusshej.
 

Kommentarer
Postat av: Pauline

haha sött med "mensbra" rubriken!;D puss

2008-09-06 @ 23:42:25
URL: http://norrlandsjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0