"jordens undergång"

Jaha idag var det tydligen folk som sagt att jorden skulle gå under och en massa sånt
men vi lever fortfarande tack och lov. Idag blir det daans sen stressa hem och göra mig klar
igen för att åka iväg och träffa amanda för vi ska på ledarutblidning. det blir nais eventuellt
 träffa lite konfabarn där och så..
sen när jag kommer hem igen så lär det bli en jäävla massa plugg. (om jag orkar)
Det är nämneligen  himmla mkt som måste göras som jag inte har nån ork till menmen.

Annars känner jag mig allmänt hängig! Bättre idag än igår så jag hoppas att det bara är nått
väldigt tillfälligt. Aja nu måste jag börja dra mig mot dansen,
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0