18/9

förlåt att jag inte har varit så aktiv här senaste veckan men jag har varit rätt upptagen.
har plugat till religionsprovet som vi har imorgon och typ varit med folk.
Sen igår så hade jag ju dans och ledarutblidning. Ledarutbildningen var skit kul och vi
lekte och hade oss, det är alltid trevligt. Snart är det helg igen och imorgonkväll blir det
konfaåterträff. Jag peppar det blir jättetrevligt och träffa alla igen.

Ska nog gå och äta nånting nu sen blir det väl lite till plugg.
ni får ha det så bra så länge, pusshej

Kommentarer
Postat av: Pauline

sv: tack saris;*



va kul att du skriver lite igen! puss!

2008-09-27 @ 00:35:15
URL: http://norrlandsjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0