femtedecember

Fredag igen och jag tykcer bara att veckorna går snabbare och snabbare hela tiden. Sämst upptatering här jag vet men vi har gaanska så mkt plugg kan jag säga. Lärarna älskar ju att sätta in precis allt de såhär sista två veckorna innan jullovet för att plåga oss stackars små elever kanske? Näh men nu ska vi vara positiva här, det är sosmagt två veckor kvar till det efterlängtade jullovet. jag känner taggen kan jag säga :)

I tisdags var jag linn em och ras på praso på minerva gymnasiet, och det lutar för tillfället ganska så starkt åt att det blir sam där för mig till nästa höst, och i onsdags hade vi sovmorgon till 25 över tolv. Inte lite härligt det var! På söndag blir det dansuppvisningar hela dagen lång. Hade varit lite mer peppad om jag hade kunnat dansen helt med det får gå bra ändå..

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och kolla på nått av allt dåligt som visas en fredags kväll som denna. haha ni får ha en trevlig lördagskväl pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0