En rubrik!

Jahapp då var dendär listan klar! eller okej egentligen var det vissa punkter till men jag har tagit bort någon lite här och var som jag kände att jag inte kom på något bra svar till och så! Nu ska jag försöka att vara lite aktiv och skriva vanliga inlägg ett tag. är lite sugen på att göra en till lista för är så skönt att alltid ha något att skriva varje dag fast känns dock lite fult att börja med en ny en gång. så det kanske kommer en ny någon annan gång lite senare!

Nu har jag tre lektioner kvar innan första veckan efter lovet är över. känns lite lilla att man redan är less på skolan igen efter lovet men får hoppas att påsklovet kommer snart det med! känns dock nu som att det är väääldigt långt tid och är en hel del som ska avklaras innan dess.. men snart är det i alla fall helg så ska inte klagaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0