Everything must come to an end

Jaha så då kan man väll säga att lovet var över. iaf för min del.. dom flesta börjar väll på tisdag eller onsdag men jag har ett matteprov imorgon bitti så man kan väll säga att jag börjar då även fast det inte är en vanlig skoldag. lovet har iaf varit helt okej, inte hänt så jätte mkt häpnadsväckande saker men det har varit väldigt skönt att bara tagit det lugnt med. för en gångs skull kanske man känner sig lite utvilad när man börjar skolan igen? man kan ju alltid hoppas iaf!

jag har funderat lite på om jag ska ta och börja med en sånhär 30dagars grejj (ni vet som typ alla har hållit på med nu?) men jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska göra med det. känns lite småtöntigt  och wannabe prick alla andra men vi får se helt enkelt! kanske dyker upp, kanske inte!

Här har ni iaf en bild på hur jag har spenderat x antal timmar dom senaste dagarna..

tror äntligen jag börjar få lite koll, tack vare bästa linn. tack så super super mkt igen för all hjälp!!! <3

 


Kommentarer
Postat av: Linn

för all del <3

2011-01-10 @ 15:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0