You're beautiful

har inte blivit mkt skrivande i helgen för jag har inte orkat hihi. helgen har iaf varit ganska lugn. fredagskvällen spenderades med trevligt folk hos rikard och igårkväll var jag bara hemma och sov i soffan framför en film typ. han även med en sväng på stan med linn igååår. trevligt som alltid. idag har jag varit hos linn i någon timme och fått lite skrivande på mitt svenska tal gjort. fick även lite hjälp med ett mattetal på hemprovet så nu tror jag att jag kaanske kan lösa resten själv. med lite tur iaf! haha vi får väll se hur det går med det, som tur är har jag ju lite tid kvar iaf. har även sett Luftslottet som sprängdes idag. den var riktigt bra, lika bra som dom två första. nä här kan jag itne sitta hela kvällen och skriva ovärda saker, har två tal att öva på plus att jag måste torka mitt hår om det ska bli tortt någon gång dom närmsta timmarna.
haha tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0