Are we human or are we dancer?

nyss hemkommen från en heldag med springande fram och tillbaka. började dagen med utvecklingssamtal som faktiskt gick oväntat bra måste jag säga, riktigt kul var det att höra faktiskt. lite drygt en timme senare bar det av till tandläkaren eller rättare sagt tandregleraren. tandställning nästa lät det som så troligtvis blir det att gå omkring med räls innan detta år är slut. ska dit igen nästa fredag, tagga till säger jag bara! haha aja vi ser väll hur det blir.  efter det kilade jag och mamma ner på staden i en timme för att sedan åka och hämta upp mormor i sävar. sedan dess har vi sprungit omkring på både ersboda och maxi/strömpilen. trevligt var det iaf även fast man blev lite småless nu efteråt. nu har jag dött i soffan lite halvt framför tvn. ganska skönt tbh! nu ska jag titta vidare sen blir det duschen! så heejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0