Leave out all the rest

haha det är fan svårt att komma på vad man ska skriva här ibland alltså. igår vart det inget skrivande för jag glömde helt enkelt bort. kom på det när jag skulle sova men då orkade jag inte sätta på datorn igen, det kändes fett ovärt. var hemma igår iaf vilket var riktigt skönt. hade inte gjort ngt alls till talet vi skulle ha så stannade hemma i sängen istället. kändes inte som att det gjorde alltför mkt då jag bara missade två lektioner haha. idag började vi halv nio och slutade klockan tio. det var typ gaanska skönt kan jag lova. eller okej, igentligen skulle vi vara på iksu i någon timme efter lunch men störredelen av min klass bestämde sig för att åka hem istället. har varit en liten sväng på stan med em under dagen också fast vi satt mest bara stilla i mvg och åt kinderäggschoklad eller hur det stavas. gott var det iaf! nu är det iallafall fredag igen. det gillas! vad som händer ikväll vet jag inte men kanske återkommer om det lite senare. man vet aldrig..  haha ni kan föresten få en söt blid jag hittade på linni fårn i sommar. haha hejjs!

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahaha alien

2010-03-26 @ 18:43:45
Postat av: sara

hahaha gerej, :D

2010-03-26 @ 18:49:51
Postat av: Anonym

kåt

2010-04-10 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0