Tick tock on the clock

tisdagar är nog veckans drygaste dag enligt mig. eller en av dom iaf helt klart. klart det är skönt att bara ha två lektioner men när man har månster hål imellan och idrott (mitt absoluta favoritämne) står sist på schemat. skönt iaf att sluta tidigt. på hålet idag kollade jag och mina klasskamrater på Tarzan på moas dator. måste faktiskt säga att jag gillar den filmen, och alla andra tecknade Disney filmer med för den delen. dom är jag vet inte.. fina. och roliga haha! efter det hade vi skidor och det var väll helt ok. min fot började dock göra ont igen på slutet så tog det lite lugnt men annars så tror jag den börjar bli bra den med. kanske lite av gårdagens hopp på fyspasset som påverkade det. men nog pratat om det. har även hunnit med att ansöka om sommarjobb idag. blir spännande att få se vad man får förnågot om man får ngt alls? aja den dagen den sorgen.
ännu en skitsnygg bild på mig och två av mina kusinvitaminer
som får mig att längta väldigt mkt till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0