Just like the leaves change in colors.

jaha så då var sportlovet slut lika fort som det började. känns lagomt drygt att masa sig iväg till skolan imorgon bitti och tror inte direkt jag är ensam om att tycka så right? måste nog iaf säga att mitt lov har varit väldigt bra. träffat fint folk, sovit ut varje dag och över lag så har vädret varit vääldigt bra det med! tummen upp helt enkelt. nu blirdet att härda i tre veckor till sen är det dags för lov igen. känns helt ok faktiskt! innan det är det dock en heel del plugg som ska göras bort, inte riktigt lika ok men får väll gå det med. justnu sitter jag och försöker komma igång med någon av dom tre (!) svenska uppgiferna som ska vara klara till denhär veckan. med tanke på att jag inte ens börjat än så tror jag det är dags att börja med det typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0