There won't be no maybes no more

orkar inte skriva så mkt nu för sitter med em brevid mig. måste bara säga att jag är väldigt glad idag. mina koss lurar gick sönder tidigare i veckan och var därför idag på elgiganten för att reklamera dom då det var en vecka kvar på garantin. och gissa vad. JAG FICK HELT NYA!! därav gladheten. ganska så najs att slippa köpa nya hihi!
är somsagt med em nu, som förövrigt hälsar, och vi väntar på förstärkning av några pojkar som vi tror är på väg. vi ser väll om dom kommer fram någon gång i tiden haha. nu ska jag äntligen vara lite social med em, så jag säger tjingeliiing!.
såhär snygga är vi en fredagskväll som denna. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0