but your the one who said that id be lost without you

har försökt att få till någonslags design till bloggen och detta är resultatet. den får duga tills jag orkar fixa till någon bättre, är ju lite roligare än den helvita jag hade häromdagen iaf haha?
känns lite tråkigt att helgen änen gång är slut iaf.. tagga en till skolvecka nurå med två prov desutom kalaskul! nämen veckorna brukar ju gå gaanska så fort iaf så får hoppas att även denna gör det! kommunikation första ämnet imorgon.. hmm. känns bara flumm och kerstin är ju lite.. fin. aja det blir säkert fint det med, nu orkar jag inte skriva mer hejjs!
här får ni en riktigt snygg bild på mig och några av mina klasskamrater från spanskan(?) i fredags iaf! alltid lika taggade på fredagseftermidagen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0