linn kommer inte på en tubrik!

hmm jag vart typ taggad på att blogga och hade värsta bra inlägget i huvet men såfort jag loggade in här så försvann det såklart och jag kommer inte alls ihåg vad jag hade tänkt skriva haha! sitter här med em nu iaf, vi har ätit supergood pizza på avenyn! haha det vart bara vi två ikväll men lika trevligt var det endå! nu sitter vi och väntar på bästa linn iallafall hon borde komma närsomhelst :D
vad som händer ikväll vet jag inte men jag vet att det aldrig brukar bli dåligt när jag är med mina böner iaf
här får ni en snygg bild på två heta brudar idag på spanskan, och i hörnet niklas
som absolut inte ville vara med på bild och tillochmed bytte plats därför. Men inte
kommer har undan inte :D ...
..och em som sitter på min säng och steeker! plus halva min cola flaska hihi (A)..
..och sist men absolut inte minst linn som precis joinade oss :D :D
peace!

Kommentarer
Postat av: anonym spänn

haha fy fan den sista var lagomt gooo

2010-02-05 @ 23:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0