nobody said it was easy

goddagens, eller godeftermiddag kanske? vaknade med en förjävlig huvudvärk imorse men pallrade mig till skolan iaf, varför vet jag inte riktigt sjukt ovärt att vara där nu endå så, och när jag kom hem igen så märkte jag att jag visst har gått och fått feber jeei! NOOT. hehe nämen ska inte klaga den kunde ha vart värre eller högre eller vad man ska säga men känns endå drygt..

har haft en chill dag iaf med ett två och en halv timmes hål bland annat då jag linn em och alice chillade omkring på staden. mkt trevligt. aja pallar inte skriva mer nu min moder kom nyss hem och vill att jag ska sluta sitta vid datorn ett tag, det är tydligen inge brar om man har feber!
aja hejsålänge

Kommentarer
Postat av: emelie

men stackare :( krya på dig!!!!

sv till kommentar: yespleeease, bort eller byt

2009-05-26 @ 17:54:40
Postat av: Anonym

Shit sista veckan,.det låter som om att jag får rysningar (a)

2009-05-26 @ 18:17:46
URL: http://linasofiamaria.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Tack ! =)

känns sjukt ovant osv, menmen:)

2009-05-27 @ 15:26:55
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0