I just wanna break you down so badly While I trip over everything you say

goderafton! haft en väldigt lugn dag idag, började ju dagen med att göra det nationella provet i kemi (kan väll inte säga att det gick speciellt bra direkt haha) efter det flyttade krister till efter lunch så att vi skulle få ett lite längre hål. vi fick sluta bra mkt tidigare också, jag klagar inte!! efter att mamma hade slutat jobbet så åkte vi upp till D&D för att söka efter en klänning som jag ska ha på mig på balen om typ en månad. kom hem med en svart sak iaf, känns bra att ha gjort bort det redan och känner mig mycket nöjd med den jag hittade också såå! nu ska jag dramig härifrån innan micke kommer. ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha ja tore är ju alla tiders stekare!!

2009-05-12 @ 22:00:16
URL: http://linasofiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0