alla vill till himmelen men få vill ju dö

goddagens, idag är jag på glader humör känner jag! det är fint väder, björkarna har snart helt slått ut, det är torsdag (alltså snart helg) och har fixat ett g i origentering (som förövrigt måste vara typ det drygaste som finns eller ngt). en till sak som gör mig på bra humör är att imorgon börjar vi 12:15 eller något liknande! hade varit skönare att sluta då igentligen men jag ska verkligen inte klaga!! vad som händer i helgen är oklart men det lär ju visa sig, brukar bli att vara med folket nånting iaf, tråkigt nog ska linni till sundis meenmen! nuu ska jag ta och hoppa in i duschen om någon är intresserad av deet.
hadet!

Kommentarer
Postat av: sofia

verkligen inte länge, så jävla skönt!!;D

2009-05-14 @ 17:12:36
URL: http://linasofiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0