9:februari

vart staden idag med linni. kom hem igen med byxorna jag tänkt byta eftersom att affären gått i kk och har stängt tills på onsdag då dom tydligen ska ha utföräljning på allt! hittade dock etvå par jeansleggins eller vad man ska säga fast tror det får bli att lämna tillbaka ena paret, är ganska bra på impulsköp.. nu ikväll har jag varit ute och gått en bit med emelie, var inte alls lika kallt ute nu som det vart typ hur många dagar somhelst nu men det är kanske ett liitet tecken på att vi är påväg mot varmare tider! helgen har gått lika fort som alltid även fast vi har haft en längre sådan nu, men jag taggar nästa helg och det vi planerat då! nu ska jag nog börja dra mig mot sängen för den som kände sig sugen på att veta det..
hadet bra mina ytterst få läsare ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0