tiondeoktober

Vet inte om jag har skrivit dethär tidigare men jag måste säga att jag tycker att tiden går obehagligt snabbt! Nu är vi väl snart i mitten av terminen och jag tyckte nyss att det var sommarlov och allt. Inga planer för helgen utan det blir nog mest en helg hemma i soffan framför datorn med min nya kärlek, Ben & Jerry's glass Chunky Monkey. Hur god som helst
jag lovar om du inte smakat rekomenderar jag dig att göra det! Snart ska jag dra mig mot sängen trorjag, är helt slut.
Prao till vekcan iaf det blir nais! men ni får hare pusshej

Kommentarer
Postat av: pauline sv mylan

sv: haha ja sötis<3

2008-10-11 @ 20:00:26
URL: http://norrlandsjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0