tjugoförstaoktober

Hejsan allihop.
Sitter och skriver på mitt hk arbete om den ytterst intressanta vattenkokaren som ska vara klart till imorgon. Vet inte om jag kan säga att det går så värst bra men.. Förövrigt så är det looov snart vilket ska bli förjäävla skönt! Får se exakt vad det blir men har lite saker inplanerat iaf! För dom som känner sig sugna på att veta det så har min älskade platttång gått och dött. rättare sagt så går den inte att starta. Vilka problem jag har va? Sen kan jag också säga att jag har värsta ångesten över vad jag ska gå på gymnasiet. Jag vill inte lämna hagaskolan.. Men jag får tänka på det mer senare. trotsalltså är det ju ett tag kvar tills det ska vara valt och klart.Nu ska jag gå och plugga ett litet tag eller äta eller göra nått nyttigt.
SEYAH

Kommentarer
Postat av: Pauline

sv: hahah tack! bäst för dej det!;P

2008-10-21 @ 21:38:35
URL: http://norrlandsjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0