tjugotredjenovember

var somsagt och såg Twilight med emelie igår och den var minst lika bra som jag hade väntat mig. dock var den inte lika bra som böckerna, för det går nog inte, men filmen och böckerna är endå enligt mig två olika saker.. jag kan säga att jag rekomenderar både filmen och alla böcker starkt :)

Idag är det söndag och jag måste, vare sig jag vill eller inte, både plugga och städa. måste skriva klart min reflektion om typ överbefolkning till so redovisningen i veckan. exakt vad jag ska säga vet jag inte men förhoppningsvis kommer jag på något hyffsat bra iaf.


Kommentarer
Postat av: Pauline

sv: åå tack sötsara! du är underbar



2008-11-27 @ 15:02:16
URL: http://norrlandsjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0