All I ever wanted was to see you smiling

och så var det söndagskväll igen. veckorna går sjukt fort nu för tiden, känns nästan som dom bar går fortare och fortare hela tiden. denna helg har jag bakat en himla massa bullar, sovit alldeles för lite, både stekt och frusit på strandpromenaden, fått liite färg i ansiktet och bäst av allt kanske, tjänat lite pengar. trevligt har jag iallafall haft och det är väll huvudsaken kanske. håller tummen nu för att även denna vecka ska gå fort så att det blir helg igen. på fredag är det ju valborg också, vad som händer då är ännu oklart men tror vi ska kunna hinna hitta på ngt innan dess. får åter komma om det helt enkelt. nu ska jag titta på lite film sen ska jag sova. grymt skönt ska det bli. hadet!


såhär fint var det nere på strandpromenaden igår och får ju inte glömma att visa våra
sjukt snygga kanelbullar.. grymt goda var dom också haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0