gjsiofghaofhapä

jag har börjat bli lite slarvig med mina uppdateringar här känner jag. men nu jäklar. igår vaknade jag upp hos sofia och var med henne någon timme innan jag bussade hemmåt. sen på kvällen vart det festligheter hos niklas och tro det eller ej så tog jag faktskt bilder med kameran för en gångs skull. eller okej jag tog typ en men har några fler som jag ska ladda in. kvällen slutade för min del hemma hos micke och jag kan säga en sak. det är iinte helt ok att sova 6 pers i ett rum utan öppna fönster eller dörrar. så är det bara. idag har jag satt upp nya gardiner och skruvat fast ben på min säng, lite nyttigt iaf. nu kom linn hit så jag måste sluta för vi ska ut tror jag. pusshejsålänge!
idag fyller denna underbara flicka år. GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0