If I wish for you, Will you make my wish come true?

oj var ett tag sen jag skrev nu märker jag, har mkt annat att tänka på för tillfället så bloggen är kanske inte det jag prioriterar mest heller!

helgen spenderade jag med vännerna som vanligt numera, fredagen började med en fika på station med tjejerna och ett behövligt snack(?) innan vi mötte upp boysen. satt och kollade på någon dålig zombie film, vart gaanska så varmt när alla satt och trängdes i soffan/på golvet i källeren hemma hos nicke. på lördagen var vi hemma hos mig och lagade tacos bland annat. var trevligt det med fast vart kanske inte riktigt som vi tänkt oss.. sönagen och måndagskvällen var jag också med lite folk båda gångerna hemma hos mig! trevligt som alltid måste jag väl säga! :)

nu ska jag ta en sista titt på musikläxan sen ska jag nog gå och sova för den som ville veta det..
hoppas ni har det bra mina ytterst få läsare, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0