What goes up must come down

Känns som att det är vääldigt många som fyller år just nu. när alla börjar fylla arton blir man ju lite småsugen på att fylla själv med men ännu är det ett kvar till deeeet.. idag fyllde iallafall fina ak år och i går var det micke som fyllde 19. Graaattis till båda dom igen säger jag! idag var vi bjudna till ak på födelsedagsfika några stycken, det var mycket gott och trevligt. tog bilder på fikat men inte på fördelsedagsbarnet tyvärr, fråga mig inte varför men.. om jag får tag på någon av bilderna som de andra tog kan jag slänga in någon sen men denna får duga tills vidare!


Kommentarer
Postat av: Linn

du bloggar bara det är toppen, sen en nytagen bild ännu mer toppen :D

2011-03-24 @ 23:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0