Leave the past behind

Hmm, att ha ca ett halvårs bloggpaus och sen börja bli lite små sugen på att blogga igen verkar vara lite min grej. Ibland är jag sugen på att börja blogga igen, vore skönt att bara kunna skriva av sig lite nu och då men samtidigt har jag aldrig direkt något kul att skriva om istället. känns som att det kommer bli mest "hej idag har jag....." inlägg i sånna fall, inte alltför kult kanske jag vet inte! kanske kommer skriva något lite nu och då får se hur det blir men just nu känner jag bara för att skriva av mig lite!

2010 är ju som alla vet över nu iaf. vet inte om jag kan påstå att året var bättre eller sämre än något annat år hittills. det gick upp och ner men som allt annat helt enkelt. nu är det 2011, ett nytt år med nya möjligheter. hade/har inga speciella nyårslöften, för man brukar väll typ aldrig hålla dom ändå?, utan mest bara lite olika "mål" typ men det är inget jag tänker dela med mig av idag iaf! Kanske slänger in lite bilder från nyårsafton om jag hittar någon trevlig när jag fått dom av emelie. tills vidare får ni nöja er med denna!


Tumblr_lec4lb3sab1qf5r30o1_400_large

weheartit



Kommentarer
Postat av: emelie

åh vad kul att du börjar blogga igen! :D

2011-01-08 @ 01:50:55
Postat av: sofia

BÖRJA BLOGGAA

2011-01-09 @ 01:03:48
URL: http://linasofiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0