It takes a fool to remain sane

Somsagt har jag funderat på att göra någon sånhär 30 dagars lista sak ni vet? Jag hade bestämt att jag inte skulle göra det för hittade ingen som jag kände var riktigt bra. men jag hittade denhär på moas blogg så tänkte köra på den! Dag 1 kommer kanske senare ikväll, eller imorgon, eller någon gång i helgen eller ah.. jag vet inte! ni får se helt enkelt!


Dag 1 - En bild på dig själv, och 5 saker du gillar.
Dag 2 - Parfymer som jag använder.
Dag 3 - 10 sanningar om dig själv.
Dag 4 - En bild på vad du har för kläder just idag.
Dag 5 - En bild från nyår.
Dag 6 - Berätta lite om din klass.
Dag 7 - Några bilder på dom i din familj.
Dag 8 - Ditt favorit klädesplagg just ju.
Dag 9 - Ditt fullständiga namn.
Dag 10 - Ett favoritminne från 2010.
Dag 11 - En bild av ditt rum.
Dag 12 - En favorit låt.
Dag 13 - En bild från i somras.
Dag 14 - Favorit årstid.
Dag 15 - En gammal bild av dig.
Dag 16 - En favorit film.
Dag 17 - Varför du startade din blogg.
Dag 18 - En bild som gör dig glad.
Dag 19 - Minst 2 bilder från förra året.
Dag 20 - Berätta vad du helst gör på helgerna.
Dag 21 - Tre plagg du ofta bär.
Dag 22 - Vad du har gjort idag, och hur dagen har varit.
Dag 23 - Vad ska du göra 2011?
Dag 24 - Det du önskar dig mest av allt.
Dag 25 - Något du längtar efter.
Dag 26 - Mål du har detta år.
Dag 27 - En bild på en plats du varit på.
Dag 28 - En bild på en person du saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0