Dag 1 - En bild på dig själv, och 5 saker du gillar.

Eftersom att jag inte tar så mycket egobilder så får ni börja med att se samma bild som jag har som profilbild på bloggen eller hur man ska säga haha!


1. Det första jag kom att tänka på att jag gillar är mina underbara vänner! Kunde inte riktigt lägga in en bild på alla för tyvärr så har jag ingen sådan.. Därför fick det bli flera olika småbilder i en!

2. Min säng! den är verkligen hur skön som helst tycker jag, skulle typ kunna bo i den nästan! haha nämen..

3. Jag älskar att titta på serier osv, så därför fick ni se bilder på några av favoriterna! kom på i efterhand att jag glömde några av dom bästa men orkade inte göra ooom!

4. Min klass!! Hade det inte varit för den och alla sköna personer i den hade jag bytt från minervaskolan för länge sedan!

5. Sist men inte minst, jag brukar i stort sett alltid lyssna på musik. Har väldigt svårt att säga en favorit artist eller så, fast the killers har väldigt många bra låtar tycker jag så därför fick ni se en bild på dom!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0